Nazaj na vrh

Kako ravnati, ko se znajdeš v duševni stiski?

Kako pričeti pogovor o duševni stiski?

Si se znašel v duševni stiski in si želiš, da bi bilo tega mučnega obdobja čim prej konec? Vedi, da nisi sam. Preberi nasvete in vodila, ki ti bodo v pomoč na poti iz stiske.

Vedi, da

nisi sam

in sprejmi pomoč

Poišči
pomoč
Poišči pomoč pravočasno in brez sramu . Vsak od nas se lahko znajde v duševni stiski in v tem ni nič sramotnega.
Sprejmi
ponujeno pomoč
Uporabi pomoč naklonjenih in strpnih ljudi in se ne oziraj na nestrpne.
Obišči
strokovnjaka
Poišči pomoč strokovnjakov, če ne zmoreš več opravljati vsakodnevnih opravil.
Ne pusti se
zavajati
Izbiraj usposobljene strokovnjake in ne pusti se zavesti lepim besedam. Za okrevanje po duševni motnji je potrebno več kot to, predvsem dolgoročno sodelovanje s tabo.
Bodi
informiran
Zahtevaj spoštljiv odnos, informacije in kakovostno obravnavo. O tvoji bolezni moraš vedeti čim več, če jo želiš obvladovati.
Uporabi
zdravila
Uporabi zdravila, če je to potrebno in to v zadostnem odmerku, dovolj dolgo časa. Pouči se o njihovih želenih in neželenih učinkih.
Sodeluj
s svojci
Pomagaj svojcem, da se poučijo o tvojih težavah. Poslušaj, kako jih vidijo oni in jim povej, kako jih doživljaš sam.
Pripravi si
načrt
Načrtuj okrevanje po majhnih korakih, preverjaj rezultate.
Bodi
potrpežljiv
Ne pričakuj hitrih sprememb. Čudežnih zdravil ni, prav tako ne čarobnih besed, ki bi razrešile tvojo stisko. Obvladovanje duševne motnje je trdo delo.
Ne dovoli si
pokroviteljstva
Sodeluj s svojci in s strokovnjaki, ki so pripravljeni upoštevati tvoje potrebe. Ne dovoli si pokroviteljstva.
Oglej si
osebne izkušnje

Razumevanje

JE PRVI KORAK.
Stigmatizacija in obsojanje ljudi s težavami v duševnem zdravju izhaja iz našega nerazumevanja njihovih občutkov.

Te zanima, kako osebe v duševni stiski občutijo svet okoli sebe?